Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Czaja11 | użytkownik

imię i nazwiskoklaudia. czajkowska. adresKraków, zarejestrowany22.10.2008 @22:06:28 ostatnio na stronie25.07.2012 @10:12:11


i tak wiesz lepiej.; ]

przy ocenie moich prac bądź wredny, krytyczny, szczery do bólu.
jestem tutaj, bo chcę się czegoś nauczyć.
rewelacji nie biorę całkiem na serio.


ps http://klaudiac.digart.pl <- to też ja.; ]
http://www.maxmodels.pl/pani-ka.html< - to też ja.; ]

coraz rzadziej na takich portalach..

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://www.maxmodels.pl/pani-ka.html
digarty81 komentarze2769 posty na forum50

komputer / sprzęt
zależy jak leży.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~wioletadojna    15.08.2010 @21:23:42
no właśnie, ważne że się robi to co lubi
_______
Psalm 18:1
~wioletadojna    15.08.2010 @21:16:29
dzięki, juz poprawiłam
ja niestety na fotografi się ie znam ale uwielbiam pozować i robic zdjęcia
_______
Psalm 18:1
~wioletadojna    15.08.2010 @21:10:39
noo fakt, choć mało podałaś informacji o sobie
_______
Psalm 18:1
~marcelina505    14.08.2010 @17:06:37
Gdzież on ma tego zeza??
~colazero    03.07.2010 @17:48:08
Ciekawa galeria.
Zapraszam do mnie.
_______
Zapraszam do oglądania i oceniania moich digartów.
~natusia27    16.06.2010 @21:07:52
Dzięki Pozdrowionka
~olekHektor2    14.06.2010 @23:17:40
dzięki za komentarz pozdrawiam
~madzieek13    05.06.2010 @13:06:43
no widzisz ja się jednak odważyłam ;]
_______
nie dziękuj tylko oceń!
~phantommm    29.05.2010 @12:12:54
Dziękuję
~agochi    28.05.2010 @12:32:36
dzięki na komentarz buziaki
~poldea    27.05.2010 @22:50:15
dzieki
~Bazazu    27.05.2010 @22:01:21
dzięęęęęki!
_______
What If God Was One Of Us...?
+Miszczak    27.05.2010 @21:51:30
dzięękuję ^^^
ja jutro dokładniej obejrzę Twoje zdjęcia
_______
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man...
+Miszczak    27.05.2010 @21:44:39
nie, nie, staruszek już z niego, tylko tak młodo wygląda
jasne, jasne, ja już wszystko wiem ale przyznam, że akurat tego zdjęcia nie oceniłabym obiektywnie, zakochałam się w kumplu na tym zdjęciu, miło, że ktoś inny też je zauważył. tutaj to akurat kilimat nie jest moją sprawką, tylko modela
a w pozostałych to też nie ja, to zenit
i bardzo mi miło, serio
_______
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man...
+Miszczak    27.05.2010 @21:33:12
dzięki, dzięki, od jakiegoś czasu nikt nie skomentował mi zdjęć
_______
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man...
~FierHeretique    26.05.2010 @00:18:13
dzięki, o to właśnie chodzi...
_______
...Tak, tak Ty, jak każda inna noc...
~Wojtek271    25.05.2010 @23:56:41
hahaha;p
~Wojtek271    25.05.2010 @22:05:51
też leci ;p
a zdjęcia to dopiero się uczę, zamierzam przejść na fotografię analogową (w sumie już to troszkę zrobiłem) ^^
~Wojtek271    25.05.2010 @20:14:55
pamiętam, pamiętam ;d

co tam?^^
~agussssia424    25.05.2010 @16:11:46
Brakowało Cię tu! :D
Hmm, może coś wrzucę, mam sporo nowych to może coś wybiorę
Ps. Dzięki!
;*
_______
Chcesz mi podziękować, ale ja proszę- oceń; wyraź swoją opinię!

Uwolnij emocje xD
~BellaAmiga    25.05.2010 @15:30:21
Dziękuję za liczne opinie! Bardzo mi miło, że podobają Ci się moje prace
Pozdrawiam ciepło!
_______
"Życie jest w kolorze, który ma Twoja wyobraźnia."
Marek Aureliusz
*rob15    25.05.2010 @14:49:17
miło,dziękuję
_______
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy


"W ziar­nku pias­ku uj­rzeć świat cały. Całe niebo - w kwiat­ku koniczyny. Nies­kończo­ność zmieścić w dłoni małej. Wie­czność poz­nać w ciągu godziny" - William Blake



~Milka50    25.05.2010 @14:09:16
Ja także
Pozdrawiam
~XxGorzkaCzekoladaxX    24.05.2010 @22:33:47
dzięki.
_______
Anonim jest tylko wtedy dopuszczalny, gdy piszący go rzeczywiście jest nikim.
Stanisław Jerzy Lec
~agussssia424    24.05.2010 @18:22:05
nareszcie wróciłaś! :D
pozdro
_______
Chcesz mi podziękować, ale ja proszę- oceń; wyraź swoją opinię!

Uwolnij emocje xD
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt